Alegerea unui sistem de monitorizare prin GPS pentru camioane reprezintă un pas pe cât de important, pe atât de complex. Înainte de a deveni clienți SafeFleet, reprezentanții mai multor companii deținătoare de flote auto ne-au spus că cel mai dificil pas în faza de selectare a furnizorului este să stabilești și prioritizezi criteriile pe care trebuie să le urmărești pentru a fi sigur ca serviciul te va ajuta într-adevăr în monitorizarea flotei.
Dacă și tu te afli într-o situație similară, următoarele sfaturi practice pentru alegerea unui sistem de monitorizare GPS camion îți vor face selecția mai simplă și mai eficientă:
#1 Asigură-te că soluția de monitorizare prin GPS pentru camioane îți acoperă nevoile esențiale de tracking ale flotei: poziția vehiculelor pe traseu în timp real, stilul de condus, status documente pentru transport, etc.
O platformă performantă pentru monitorizarea prin GPS a flotelor de camioane îți va asigura, chiar și printr-un pachet bază, o serie de facilități din perspectiva monitorizării:
#2 Verifică dacă platforma de monitorizare GPS camioane îți permite să ai acces la funcționalități de optimizare a rutelor. Rutarea automată a traseelor te va ajuta să scazi rapid costurile operaționale prin eficientizarea activității și prin utilizarea optimă a resurselor flotei tale.
Printr-o rutare eficientă a traseelor vei putea obține în timp beneficii precum:
#3 Descărcarea datelor de la tahograf implică un consum mare de timp și, implicit, pierderi financiare? Află dacă furnizorul de servicii de monitorizare GPS îți poate oferi acces la funcționalități de descărcare de la distanță a datelor.
#4 80% dintre deținătorii de flote au indicat faptul că cele mai MARI COSTURI vin din consumul de COMBUSTIBIL. Asigură platforma aleas[ de tine pentru monitorizare prin GPS a camioanelor și opțiuni de monitorizare a consumului de combustibil?
#5 Verifică dacă poți testa GRATUIT platforma înainte de a face pasul decisiv către achiziție. Printr-o astfel de testare gratuită vei putea să-ți dai seama cât de simplu este să utilizezi platforma respectivă, dacă ai la îndemână informațiile necesare și dacă răspunde cerințelor specifice ale companiei tale.
#6 Vezi dacă furnizorul de servicii de monitorizare dispune de un portofoliu de clienți relevanți pentru domeniul tău de activitate. Trebuie să ții cont de faptul că nu toate companiile telematice pot asigura servicii optime pentru orice domeniu.
#7 Verifică pe site-ul companiei sau cu un consultant al potențialului furnizor dacă pot integra funcționalitățile de care ai nevoie în pachete speciale care oferă un preț mai mic.