Centre de Cost Asociate

Scris de: Camelia Filip in data de: 16.04.2018 09:09:28

Companiile activează într-un mediu de afaceri extrem de dinamic, iar pentru o bună gestiune financiară și contabilă a tuturor cheltuielilor într-o manieră organizată, apelează la așa numitele centre de cost.

Centrele de cost se creează în funcție de domenii de responsabilitate, diferențieri zonale, funcționale, organizatorice sau după criterii de alocare a costurilor, de regulă un centru de cost poate fi de exemplu un departament.  

SafeFleet vine în întâmpinarea acestor noi necesități cu o dezvoltare în Safefleet Portal care permite tocmai definirea, monitorizarea și raportarea centrelor dumneavoastră de costUrmărește video-tutorialul de mai jos ca să vezi cum te poate ajuta efectiv această nouă funcționalitate în SafeFleet Portal!

 

 

 În ce rapoarte poți utiliza funcționalitatea centre de cost

 În SafeFleet Portal această funcționalitate poate fi utilizată în nu mai puțin de 11 rapoarte:

  • Distanțe Parcurse
  • Vizite POI
  • Călătorii
  • Prezentare Activitate
  • Verificare Trasee
  • Curse
  • Activitate în ROI
  • Activitate Zilnică
  • Evenimente
  • Consum Combustibil
  • Activitate în afara programului de lucru

Centrul de cost apare în rapoarte ca și scop călătorie și poate fi ales în momentul definirii parametrilor raportului (la generarea raportului):

centre de cost 2.jpgÎn rapoarte, vei putea vizualiza și filtra centrele de cost, la fel cum poți gestiona și ceilalți parametrii specifici raportului:

centre de cost 1.jpg

Centrele de cost sunt 100% personalizabile în funcție de specificul afacerii tale și sunt definite cu ajutorul unei aplicații Android, extrem de intuitivă, numită SafePush. În aplicația SafePush, marca SafeFleet pot fi adăugate și configurate un număr nelimitat de centre de cost.

Pentru o bună selecție a centrelor de cost de către șoferi, prin aplicația SafePush, în situații în care există dubii, șoferul poate comunica cu ușurința cu dispeceratul prin intermediul aplicației SafeChat. 

SafeChat permite o comunicare bidirecțională, având modul de scanare documente, navigație, istoric și multe alte funcționalități utile. Click pe imaginea de mai jos pentru mai multe detalii:

Companiile utilizează centrele de cost în special pentru un maxim de transparență și organizare și nu în ultimul rând, pentru a putea monitoriza și efectua modificări cu ușurință unde este cazul, strict pe departamentul sau aria de interes fără a afecta celelalte zone.

Nu ai încă acces la funcționalitățile din platforma SafeFleet? Îți oferim oportunitatea să testezi gratuit serviciile noastre - inclusiv noua funcționalitate Verificare Trasee - pentru a vedea cum te pot ajuta acestea în administrarea flotei tale auto.

Află mai multe despre aplicația SafePush și cum poți implementa funcționalitatea centre de cost în cadrul flotei tale dând click pe imaginea de mai jos:

SafePush - Centre de cost SafeFleet

Topics: optimizare costuri