Comunicarea cu șoferul prin SafeChat

Scris de: Camelia Filip in data de: 06.06.2016 11:31:52

SafeChat este aplicația mobilă care asigură comunicarea bidirecțională între dispecer și șoferii flotei.

Aplicația a fost creată special pentru cazurile în care șoferul are necesitatea de a transmite dispecerului diverse informații, schimbări sau probleme ce pot apărea pe drum. În plus, prin intermediul SafeChat, șoferii își pot transmite mesaje între ei.

De exemplu, dispecerul are opțiunea de a trimite către șofer o locație cu coordonatele GPS aferente. SafeChat va deschide coordonatele prin orice aplicație de navigație disponibilă pe smartphone, astfel încât șoferul poate fi direcționat spre locația respectvă utilizând și alte aplicații, ca de exemplu GoogleMaps. 

 

 comunicare cu sofer - safechat, safefleet

 Aplicația SafeChat dispune și de:

  • Scanarea codurilor de bare si a codurilor QR
  • Scanarea documentelor - șoferii pot scana și trimite documente direct de pe telefonul mobil 
  • Încărcare fotografii - șoferii pot încărca poze cerute de dispecerat, pentru un mai bun control al procesului de distribuție și transport sau pentru a găsi mai ușor o anumită locație având fotografia acesteia

De asemenea, în curând SafeChat va disponibiliza opțiunile de:

  • Gestionare eficientă a forței de muncă - trimiterea de sarcini sau destinații de deplasare către șofer, va fi posibilă prin meniul Sarcini de Navigație astfel încât dispecerul poate urmări ușor starea vehiculelor/șoferilor și poate aloca o sarcină vehiculelor disponibile
  • Trimiterea de mesaje către mai mulți destinatari în masă - aplicația permite folosirea unei camere de chat prin care atât dispecerii, cât și șoferii pot trimite mesaje în masă tuturor din companie care folosesc aplicația SafeChat.

Vrei sa afli mai multe despre comunicarea cu șoferul? 

Cere o ofertă

 

Topics: Comunicarea cu soferul