Noi dezvoltări de produs pentru utilizatorii portalului Safefleet

Scris de: SafeFleet in data de: 08.05.2020 15:40:57

image15În ultimele luni am lucrat susținut la implementarea multor noi funcționalități și îmbunătățiri în portalul SafeFleet și respectiv aplicația fliGo, despre care puteți afla detalii mai jos. Toate aceste dezvoltări vor ajuta managerii de flote auto să:

  • monitorizeze cât mai îndeaproape activitățile vehiculelor și indicatorii de performanță,
  • eficientizeze operațiunile și costurile flotei auto,
  • asigure securitatea vehiculelor și a datelor despre flotă. 

Extinderea facilităților de raportare din platforma SafeFleet

 

1. Raport Operații Service per flotă/companie

Am adăugat un nou raport la lista de rapoarte care pot fi generate din portalul SafeFleet - raportul Operații Service per flotă/companie. Cu ajutorul acestuia, administratorii și proprietarii de flote pot vizualiza acum cu ușurință toate detaliile operațiunilor de service pentru vehicule, la nivel de flotă sau companie.

image11

image12

image(16)

2. Driver Activity Report

Noul raport Activitate Șoferi prezintă informații detaliate despre:

  • Distanțele parcurse de fiecare șofer în cadrul fiecărei călătorii
  • Duratele călătoriilor
  • Perioadele de staționare cu motorul pornit
  • Timpii de condus neîntrerupt
  • Perioadele de staționare cu motorul oprit
  • Duratele perioadelor de inactivitate.

Acest nou raport are similarități cu raportul Activitate în ROI, dar informația din Driver Activity Report este afișată pentru fiecare șofer pe un rând separat, pentru o mai ușoară urmărire.

image(18)

Citește și: Tot ce trebuie să știi despre tahograful digital în 2020

3. Noi informații disponibile în raportul Activitate Zilnică din SafeFleet Portal

Continuând eforturile noastre de a înlesni monitorizarea și optimizarea consumului de carburant al vehiculelor din flotele auto, am adăugat două noi coloane cu informații în raportul Activitate Zilnică, disponibil în platforma SafeFleet.

Aceste două coloane indică nivelurile de combustibil din rezervorul unui vehicul la începutul și respectiv sfârșitul zilei.

image16

Pentru ca aceste două coloane să afișeze informațiile respective, vehiculul în cauză trebuie să utilizeze o soluție de măsurare a nivelului de combustibil din rezervor și totodată să aibă definită capacitatea totală a rezervorului în secțiunea Atribute.

4. Îmbunătățiri aduse raportului Partner Billing Engine

Pentru a sprijini operațiunile partenerilor SafeFleet, am îmbunătățit modalitățile de setare a raportului Partner Billing Engine. Astfel, dacă în trecut preferințele de setare pentru coloanele din raport nu erau salvate între sesiunile unui utilizator, acum aceste modificări vor fi păstrate pentru utilizatorul respectiv până la următoarea modificare pe care o va face.

Îmbunătățiri aduse aplicației fliGo

image(14)

Aplicația mobilă fliGo permite urmărirea vehiculelor flotei direct de pe smartphone sau tabletă, oferind acces în timp real la cele mai importante informații despre acestea. Am adus numeroase îmbunătățiri aplicației fliGo, pe care ne bucurăm să le împărtășim cu voi:

  • Afișarea traiectoriei vehiculului într-un interval selectat (de maxim 7 zile);
  • În pagina fiecărei călătorii este acum afișat și consumul de combustibil, în litri/100km;
  • Pentru o mai bună vizualizare, călătoriile sunt acum grupate pe zile, atunci când raportul de călătorii este rulat pentru o perioadă de mai multe zile;
  • Aplicația mobilă fliGo are acum și un mod de vizualizare Dark Mode, pentru protecția vederii utilizatorilor în medii întunecate și economisirea bateriei pe dispozitive dotate cu ecrane OLED.

Citește și: fliGo by SafeFleet - aplicația prin care administrezi flota ta auto de pe mobil

Noi funcționalități în SafeFleet Portal

 

1. Afișarea numărului de sateliți și calitatea semnalului GPS

Funcționalitatea de bază a platformei SafeFleet este monitorizarea GPS a flotelor auto. Pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor portalului SafeFleet în ce privește tracking-ul GPS al vehiculelor, am introdus o nouă categorie de informații care poate fi vizualizată în platformă. 

Astfel, pentru vehiculele echipate cu unități auto de monitorizare GPS, pot fi vizualizate acum următoarele informații în SafeFleet Portal:

  • numărul de sateliți vizibili pentru tracker-ul GPS,
  • calitatea semnalului GPS, sub formă de rating.

Aceste detalii pot fi vizualizate în informațiile curente afișate la click pe vehicul, în secțiunea “Poziții curente”.

image14

 

2. Pauzele dintre călătorii sunt acum vizibile pe traiectoriile vehiculelor din flota auto

În pagina de traiectorie pe un anumit interval de timp din portalul SafeFleet, puteți vedea acum atât durata călătoriei cât și durata pauzei dintre cele două călătorii. Aceste informații sunt disponibile la click pe punctele galbene intermediare de sfârșit călătorie.

image6

 

3. Afișarea codurilor poștale pentru toate locurile de pe hartă

Pentru a ajuta clienții să identifice precis locațiile alese pe hartă și să optimizeze rutarea vehiculelor, portalul SafeFleet afișează acum și codul poștal, alături de adresa completă, pentru fiecare punct ales.

image5

 

4. Opțiuni extinse pentru adăugarea Punctelor de Interes (POI)

Pentru a înlesni operațiunile de optimizare a rutelor planificate pentru vehiculele flotei, am extins opțiunile de a adăuga Points of Interest (POI) în portalul SafeFleet. Utilizatorii platformei vor avea de acum la dispoziție încă două noi modalități de a stabili POI-uri:

  • din pagina de poziții curente - se poate adăuga un POI oriunde se dă click pe hartă;
  • din pagina de traiectorie - prin click pe oricare dintre punctele galbene de sfârșit de călătorie.

image7 image6-1

 

5. Afișarea publică a pozițiilor curente ale vehiculelor

Pentru a veni în întâmpinarea clienților care vor dori să pună la dispoziția publicului, pozițiile curente pentru vehiculele din flotele lor, am dezvoltat o nouă funcționalitate de a afișa pozițiile urmărite prin GPS într-un iFrame care poate fi inclus într-o pagină web sau alte canale.

Această funcționalitate este disponibilă doar la nivel de companie. Nu se poate activa, de exemplu, doar pentru o anumită flotă a unei companii, ci pentru toate flotele acesteia.

 

6. Notificări Carpool pe email

image17

Am extins funcționalitatea notificărilor Carpool trimise din platforma SafeFleet, după cum urmează:

  • Se primesc notificări la crearea, modificarea și respectiv anularea rezervărilor;
  • Notificările se trimit doar pe email;
  • Ele vor fi trimise doar la acei utilizatori care vor fi bifat preferința de notificări Carpool;
  • Dacă utilizatorul este membru al unui departament, atunci trebuie să-i fi fost acordat în prealabil dreptul explicit de acces la Carpool;
  • Primesc notificări utilizatorii care fie sunt deținătorii rezervării, fie sunt membri într-una din flotele părinte în care se află vehiculul respectiv;
  • Utilizatorul care face o rezervare, o modifică sau o anulează nu va primi notificări.

Citește și: 8 practici eficiente pentru gestiunea flotei auto

 

7. Posibilitatea descărcării traseelor planificate în platforma SafeFleet în formate CSV, PDF sau XLSX

Pentru a eficientiza operațiunile de administrare a flotelor auto, am introdus posibilitatea de descărcare a oricărui traseu deja definit în portalul SafeFleet în oricare din formatele de fișier .csv, .pdf sau .xlsx.

În documentele astfel exportate, punctele traseului sunt afișate sub forma unei liste de adrese (reverse-geocoding).

image9

image1

8. Two-factor authentication (2FA) pentru API-ul SafeFleet Portal

Two-factor authentication (2FA) este o metodă de autentificare a unui utilizator care vrea să acceseze un sistem informatic prin prezentarea de către acesta a două “dovezi” separate că are dreptul de a accesa acel sistem. 

Astfel, în cadrul 2FA, utilizatorul va trebui sa prezinte două din următoarele trei tipuri de factori - cunoștințe (ceva ce doar acel utilizator știe - de exemplu, o parolă unică), posesie (ceva ce doar acel utilizator deține - un dispozitiv separat de autentificare, precum telefonul personal etc.), sau inerență (ceva care este unic naturii utilizatorului respectiv - ex. date biometrice - amprentă digitală, etc.).

Pentru a extinde siguranța datelor și operațiunilor din portalul SafeFleet, am implementat 2-Factor Authentication (2FA) și la nivel de API pentru Portalul SafeFleet. Astfel, integrările platformei online SafeFleet cu alte aplicații sau sisteme software vor beneficia de securitate sporită.

 

Sperăm că vă vor fi de folos aceste noi funcționalități și îmbunătățiri ale aplicațiilor SafeFleet. Pentru a afla mai multe despre serviciile și pachetele SafeFleet, nu ezitați să explorați site-ul nostru, sau să ne contactați direct, aici

New call-to-action

Topics: SafeFleet Portal, functionalitati noi, gestionare flota, optimizare traseu flote