SafeConnect - aplicația WhatsApp integrată în SafeFleet

Scris de: Camelia Filip in data de: 27.08.2019 16:55:47

Screen Shot 2019-08-21 at 12.13.40 PM

⚠️Mayday, mayday, avem nevoie urgentă de un camion pentru un transport în Germania. Ce șoferi avem disponibili? Nu răspunde nimeni la telefon?

⚠️Așteptăm apelul șoferului care să ne confirme că poate prelua marfa din punctul A și să o ducă în punctul B. Cum îi trimitem traseul? Îl comunicăm direct prin telefon, sau prin sms? S-a pierdut mesajul?

⚠️Nu avem prea mult timp la dispoziție să stăm la telefon. Puteți să-mi trimiteți cumva ruta setată pe Google Maps?

Îți sună cunoscute aceste scenarii? Cum gestionează dispecerul din compania ta conversațiile cu șoferii aflați pe traseu? Ne-am gândit să îți facilităm procesul de comunicare cu șoferii tăi și am adăugat o opțiune nouă numită SafeConnect, prin care am integrat aplicația WhatsApp în portalul SafeFleet.

Mai exact, SafeConnect înseamnă:

  • Acces la istoricul conversațiilor cu șoferii și la trasee
  • Calcularea taxelor de drum până la destinația finală
  • Emiterea de rapoarte din portal pentru a verifica respectarea traseului
  • Transmiterea informațiilor despre ETA - Estimated Time to Arrival
  • Calcularea UTA (update time arrival), date care se pot transmite direct clientului 
  • Comunicare șofer <> dispecer în timp real, transparent și eficient

 

Click me

Cei care folosesc deja platforma SafeFleet, cunosc opțiunea de a seta rutele din modulul Poziții Curente. După generarea traseului în portalul SafeFleet, șoferul declară dacă este disponibil sau nu, iar dispecerul verifică starea vehiculului direct în portal. 

Dispecerul creează traseul în portal, în funcție de drumurile care percep taxe sau nu, programul de lucru al șoferului, datele din tahograf, taxele de drum, costul parcării, locația parcărilor, consumul carburant sau diurna șoferului. 

Aici intervine opțiunea SafeConnect, care permite trimiterea linkurilor cu traseele pe WhatsApp, direct din platforma SafeFleet. Șoferul primește instrucțiunile de care are nevoie în timp real, conversația rămâne salvată în portal, iar informațiile sunt centralizate. 

În plus, utilizatorii SafeFleet au posibilitatea de a-și face upgrade platformei pe care o au deja, cu un discount de 45% până pe 30 octombrie 2019. 

Poți solicita SafeConnect direct din acest articol prin accesarea butonului de mai jos. Consultanții SafeFleet te vor contacta în cel mai scurt timp pentru oferta ta personalizată. 

 

  1. ACTIVEAZĂ SAFECONNECT

Topics: Comunicarea cu soferul