Timpi de livrare mai buni, o gestiune clară, fără erori, costuri mici de operare, siguranță sporită a mărfii - acestea sunt o parte dintre beneficiile pe care le poate aduce un sistem de monitorizare prin GPS al vehiculelor din flotă.
Vrei să te asiguri că sistemul pe care îl folosești pentru a monitoriza activitatea flotei tale este cu adevărat eficient? Iată 5 criterii în funcție de care poți analiza performanța lui:
1. Ai o evidență clară a ceea ce fac șoferii flotei auto pe teren
Cu ajutorul unui sistem performant de monitorizare flota auto prin GPS vei putea avea un control eficient asupra:
2. Ai remarcat un consum redus de combustibil
Implementarea unei platforme performante de control prin monitorizare GPS poate să te ajute prin conectarea la interfața standard FMS a vehiculului și livrarea de informații cu privire la:
3. Ai un control bun asupra proceselor de mentenanță
Îmbunătățirea proceselor de performanță este mai mult un beneficiu derivat, acesta putând fi obținut în special prin monitorizarea corectă a consumului de combustibil și a comportamentului șoferului.
Conform statisticilor, șofatul sportiv duce la creșterea costurilor de întreținere a unui vehicul cu aproximativ 350 euro pe an.
Prin obținerea unui mod de condus mai puțin agresiv, compania va avea de câștigat prin scăderea uzurii vehiculelor și extinderea duratei lor de utilizare.
4. Cheltuieli reduse cu angajații
Cu ajutorul sistemelor performante de control prin monitorizare GPS poți avea costuri mai reduse cu angajații, dincolo de cele salariale prin:
5. Compania are acum mai multe atuuri competiționale decât înainte de implementarea sistemului monitorizare GPS a vehiculelor
Ai remarcat că în ultima perioadă compania se bucură de un interes crescut în industrie și atrage mai ușor clienți?
Acesta poate fi efectul sistemului de monitorizare prin GPS a vehiculelor din flotă. De exemplu, un timp de livrare vizibil optimizat va crește încrederea clienților în promptitudinea serviciilor companiei și îi va determina să facă la rândul lor recomandări către alți potențiali clienți.