Andrei ocupă rolul de Customer Success Manager la SafeFleet, iar datorită experienței acumulate, coordonează și echipa de suport. Iar pentru el activitatea de suport este una dinamică, plină de provocări și îi place că întotdeauna are ce învăța.
Povestea lui Andrei a început în anul 2011, atunci când finalizase cu studiile. Sincer și succint, a spus că principalul motiv care l-a ținut timp de 10 ani alături de noi este…colectivul.
Descoperă #PovesteaSafeFleet a colegului nostru Andrei.
Terminasem de curând studiile, nu aveam încă un loc de muncă și prietenul meu Florin M. mi-a spus că există o poziție disponibilă la SafeFleet. El lucra aici de câțiva ani și știam câte ceva despre companie, însă nu foarte multe. După interviurile destul de relaxate pe care le-am avut, mi s-a oferit oportunitatea să mă alătur echipei.
Sunt parte a departamentului de Suport pe care îl și coordonez, datorită experienței acumulate. Activitatea mea implică diverse responsabilități, de la analize tehnice ale flotelor auto până la menținerea unei bune stări de spirit în echipă. Așadar, încerc să fiu atent atât la nevoile clienților, cât și la nevoile colegilor.
Concret, mă ocup de organizarea departamentului, distribuirea task–urilor, sunt responsabil de clienții internaționali, împreună cu o parte din echipa R&D, fac integrări de dispozitive și soluții noi, mă ocup de testarea și punerea acestora în funcțiune, implementarea de tool-uri care ne ajută să ne desfășurăm activitatea și…lista poate continua.
Au trecut destul de repede acești 10 ani. La început, departamentul de suport era format din două persoane, eu și Mario, care face parte și acum din echipă. După 3 ani, pentru că a crescut mult volumul de lucru și am început să ne căutăm colegi noi, s-a ajuns treptat la echipa actuală, care este compusă din 6 persoane. Cred că am evoluat și maturizat treptat, odată cu colegii mei.
Sunt destule proiecte în care am fost implicat și care au fost finalizate cu succes, de aceea mi-ar fi greu să scot în evidență o singură reușită. Cât despre lecțiile învățate, activitatea de suport este una dinamică, plină de provocări și ne place tocmai pentru că întotdeauna avem ce învăța.
Am observat că atitudinea clientului se schimbă semnificativ în bine, dacă interacțiunea cu acesta este făcută mai des și în mod asertiv. Vreau cu ocazia asta să o felicit pe colega noastră Andreea care, odată venită în echipă, a adus un plus în comunicarea cu clienții SafeFleet.
Indiferent de perioadă, feedback-ul clienților contează foarte mult pentru noi, tocmai pentru că reprezintă rata de succes a activității noastre. Un feedback pozitiv ne crește destul de mult moralul și încrederea. O stare de spirit bună ne ajută să tratăm mai ușor provocările sesizate de clienți. Desigur, am învățat să acceptăm și feedback-ul negativ și încercăm să nu repetăm greșelile care se mai strecoară câteodată în activitatea noastră.
Chiar dacă cu majoritatea clienților avem relații bune sau chiar foarte bune, vorbim totuși despre departamentul unde, de obicei, se adună nemulțumirile. O să fiu sincer și o să spun că discuțiile cu clienții nu îmi fac neapărat zilele mai frumoase, însă un client mulțumit dă o stare de bine, de relaxare.
Cel mai des țin legătura cu clienții care reprezintă companiile din afara țării, deci, aș putea enumera reprezentanții companiilor EULEX și OSCE, Naim și Edon, cu care avem relații bune de mulți ani.
Cred că organizarea, comunicarea, focusul și munca în echipă pot face oricând diferența.
Foarte multe. Pentru că sunt aici de peste 10 ani, o parte importantă din viața mea este legată de SafeFleet. Aș aminti team building-urile, în special cel din Austria la schi, care a fost și primul meu eveniment de acest gen din cadrul companiei. Din păcate, pandemia a împiedicat desfășurarea evenimentelor așa cum se întâmpla înainte, dar sperăm să ajungem iar acolo.
O sa fiu succint, dar cât se poate de sincer - colectivul.
Consider că o abordare în care se pune mai mult accent pe relațiile dintre colegi și ascultarea nevoilor acestora ar fi cea mai potrivită. Cred că este cel mai ușor să avem clienți mulțumiți, atunci când noi suntem mulțumiți.
Nu știu dacă le pot numi hobby-uri, dar sunt multe lucruri care-mi plac, printre care ceasurile, sportul, schiatul și, nu în ultimul rând, timpul petrecut cu prietenii. Timp se găsește pentru orice, ține doar de cum îți gestionezi prioritățile.
A treia familie.
Acesta a fost interviul colegului nostru Andrei. Stai aproape pentru și mai multe povești care să te inspire!