Colegul nostru, Mario, are o poveste frumoasă în ani și amintiri alături de noi. Încă din 2007 face parte din echipa noastră și, în prezent, ocupă postul de Technical Support. Cel mai mult la activitatea lui îi place că mereu apar situații noi, de unde are ce învăța.
Astfel, una din lecțiile învățate la SafeFleet, în acești ani, este că orice situație care pare foarte dificilă la început sau de nerezolvat, se va rezolva până la urmă. Mai mult, în timpul liber, o parte din pasiunile pentru care își face timp sunt dansurile de societate și tenisul.
Descoperă #PovesteaSafeFleet a colegului nostru Mario.
Întâmplarea a făcut ca fostul loc de muncă să aibă biroul în aceeași clădire cu SafeFleet. Astfel, în 2007, Claudiu (CEO SafeFleet) mi-a propus să lucrez la compania lui.
În primul rând, sunt responsabil cu service-urile noastre partenere din țară. În acest sens, mă ocup de trainingul acestora, de înregistrarea unor service-uri noi, de relațiile cu service-urile în general (operațiunile de instalare, demontare, mutare, înlocuire echipamente GPS, instalări sonde și diverse operațiuni unde intervin service-urile), de avizarea facturilor pe care le emit service-urile și, implicit, de facturarea de către noi, în mod corespunzător, a clienților. De asemenea, am urmărit zilnic toate operațiunile efectuate, pentru a veni cu un feedback pozitiv spre service-uri și stocurile de dispozitive.
În plus, rezolv și cerințele clienților noștri (dacă au nelămuriri sau întâmpină o anumită problemă).
Prin simplu fapt că activitatea mea este foarte utilă pentru companie. Consider aportul meu privind interacțiunea cu service-urile, validarea acestora, facturile care trebuie emise ș.a., ca jucând un rol important la SafeFleet. La fel ca orice alt departament, nu funcționează unul fără celălalt, iar fiecare task are rolul lui, indiferent de dimensiunea acestuia.
Faptul că, odată cu trecerea timpului, deși crezi că le știi pe toate, mereu apar situații noi.
Când am fost la una din întâlnirile cu service-urile de la Grădiștea, unde am și ținut o prezentare, am răspuns la întrebări, am interacționat live cu ei, mi-au spus că sunt total altfel decât și-au imaginat, și că, dat fiind numărul mare de service-uri și diversitatea abordării, încep să înțeleagă ce implică activitatea mea.
Hm, ca lecții învățate la SafeFleet ar fi:
1. O situație care pare foarte dificilă la început sau de nerezolvat, se va rezolva până la urmă.
2. Dacă crezi că diferența de vârstă este un impediment, nu este chiar așa. Poți să te integrezi ușor în echipa care chiar ți se potrivește.
3. Oamenii, din fericire, se schimbă și în bine.
Echipa și diversele situații care mă scot din zona de confort. Aceștia sunt principalii factori care m-au ținut motivat în toți acești ani. Pentru mine este important să ai un mediu favorabil unde să înveți, să te dezvolți, dar și oamenii cu care lucrezi, echipa ta.
Din punctul meu de vedere, contează să ai o pregătire corespunzătoare, să colaborezi cu colegii, să știi de unde să-ți iei informațiile, să ai capacitatea (răbdarea) să soluționezi diferite situații întâlnite de clienți, fie că vorbim de rezolvarea acestora la telefon, e-mail ș.a.
Clientul Black Sea Suppliers m-a surprins plăcut. Chiar dacă la început nu ne cunoșteam bine și părerile noastre erau diferite, încet-încet, am ajuns să ne respectăm reciproc și să avem o colaborare bazată pe încredere.
La fel cum au menționat colegii mei, și eu apreciez team building-urile organizate la SafeFleet. Crearea unui mediu informal, unde ai ocazia să-ți cunoști colegii, să creați amintiri și să împărtășiți din experiența voastră, este un sentiment frumos.
De excelat în alt departament, nu cred, dar poate m-aș descurca oriunde mi se arată cum să procedez. Adică, să primesc informații preliminare, de bază, din acel domeniu.
Facturile pe care le emit clienților sunt diverse, unele mai complexe decât altele. Pot spune, de exemplu, la E.ON, m-a impresionat întotdeauna felul în care comunică pe partea de facturare. Iar prin verificări reciproce, de fiecare dată, ajungem la concluzii favorabile de ambele părți și, deci, zile frumoase.
Sunt un admirator al sporturilor, joc tenis și merg la dansuri de societate.
„Călătoria către sine" de Irvin D. Yalom, unde poți vedea parcursul psihoterapeutului, cu încercările, cu nereușitele, iubirile și îndoielile sale, și care, traversează, ca și noi, aceleași distanțe în drumul către sine.
Pe lângă tenis și dans, mă pasionează și vlogurile, live-urile despre călătorii de pe Youtube și dezvoltarea personală.
Aceasta a fost povestea colegului nostru Mario, bogată în ani și experiențe. Stai aproape pentru și mai multe povești SafeFleet!