Colegul nostru, Mario, are o poveste frumoasă în ani și amintiri alături de noi. Încă din 2007 face parte din echipa noastră și, în prezent, ocupă postul de Technical Support. Cel mai mult la activitatea lui îi place că mereu apar situații noi, de unde are ce învăța.
Astfel, una din lecțiile învățate la SafeFleet, în acești ani, este că orice situație care pare foarte dificilă la început sau de nerezolvat, se va rezolva până la urmă. Mai mult, în timpul liber, o parte din pasiunile pentru care își face timp sunt dansurile de societate și tenisul.
Descoperă #PovesteaSafeFleet a colegului nostru Mario.
1. Cum ai ajuns să faci parte din echipa SafeFleet? Povestește-ne pe scurt.
Întâmplarea a făcut ca fostul loc de muncă să aibă biroul în aceeași clădire cu SafeFleet. Astfel, în 2007, Claudiu (CEO SafeFleet) mi-a propus să lucrez la compania lui.
2. Descrie-ne puțin activitatea pe care o desfășori în calitate de Technical Support la SafeFleet?
În primul rând, sunt responsabil cu service-urile noastre partenere din țară. În acest sens, mă ocup de trainingul acestora, de înregistrarea unor service-uri noi, de relațiile cu service-urile în general (operațiunile de instalare, demontare, mutare, înlocuire echipamente GPS, instalări sonde și diverse operațiuni unde intervin service-urile), de avizarea facturilor pe care le emit service-urile și, implicit, de facturarea de către noi, în mod corespunzător, a clienților. De asemenea, am urmărit zilnic toate operațiunile efectuate, pentru a veni cu un feedback pozitiv spre service-uri și stocurile de dispozitive.
În plus, rezolv și cerințele clienților noștri (dacă au nelămuriri sau întâmpină o anumită problemă).
3. Dacă te gândești la toate lucrurile pe care le-ai făcut la SafeFleet, de ce ești cel mai mândru?
Prin simplu fapt că activitatea mea este foarte utilă pentru companie. Consider aportul meu privind interacțiunea cu service-urile, validarea acestora, facturile care trebuie emise ș.a., ca jucând un rol important la SafeFleet. La fel ca orice alt departament, nu funcționează unul fără celălalt, iar fiecare task are rolul lui, indiferent de dimensiunea acestuia.
4. Suntem curioși, ce te atrage cel mai mult la domeniul tău de activitate?
Faptul că, odată cu trecerea timpului, deși crezi că le știi pe toate, mereu apar situații noi.
5. Suntem siguri că ai avut discuții foarte interesante cu clienții/partenerii SafeFleet. Poți să ne povestești o situație care te-a impresionat foarte mult?
Când am fost la una din întâlnirile cu service-urile de la Grădiștea, unde am și ținut o prezentare, am răspuns la întrebări, am interacționat live cu ei, mi-au spus că sunt total altfel decât și-au imaginat, și că, dat fiind numărul mare de service-uri și diversitatea abordării, încep să înțeleagă ce implică activitatea mea.
6.Care sunt cele mai importante 3 lecții pe care le-ai învățat la SafeFleet?
Hm, ca lecții învățate la SafeFleet ar fi:
1. O situație care pare foarte dificilă la început sau de nerezolvat, se va rezolva până la urmă.
2. Dacă crezi că diferența de vârstă este un impediment, nu este chiar așa. Poți să te integrezi ușor în echipa care chiar ți se potrivește.
3. Oamenii, din fericire, se schimbă și în bine.
7. Faci parte din echipa SafeFleet de peste 15 ani de zile. Ce te-a convins să rămâi alături de noi în tot acest timp?
Echipa și diversele situații care mă scot din zona de confort. Aceștia sunt principalii factori care m-au ținut motivat în toți acești ani. Pentru mine este important să ai un mediu favorabil unde să înveți, să te dezvolți, dar și oamenii cu care lucrezi, echipa ta.
8. Având în vedere experiența ta, ce calități consideri că trebuie să ai pentru a lucra într-un departament de Suport?
Din punctul meu de vedere, contează să ai o pregătire corespunzătoare, să colaborezi cu colegii, să știi de unde să-ți iei informațiile, să ai capacitatea (răbdarea) să soluționezi diferite situații întâlnite de clienți, fie că vorbim de rezolvarea acestora la telefon, e-mail ș.a.
9. Poți să ne spui care este clientul SafeFleet care te-a surprins pozitiv? Și de ce?
Clientul Black Sea Suppliers m-a surprins plăcut. Chiar dacă la început nu ne cunoșteam bine și părerile noastre erau diferite, încet-încet, am ajuns să ne respectăm reciproc și să avem o colaborare bazată pe încredere.
10. Ce amintiri / evenimente plăcute te leagă de SafeFleet? Ce alt tip de eveniment ți-ar plăcea să vezi organizat în cadrul firmei?
La fel cum au menționat colegii mei, și eu apreciez team building-urile organizate la SafeFleet. Crearea unui mediu informal, unde ai ocazia să-ți cunoști colegii, să creați amintiri și să împărtășiți din experiența voastră, este un sentiment frumos.
11. În ce alt departament din firmă te-ai vedea excelând?
De excelat în alt departament, nu cred, dar poate m-aș descurca oriunde mi se arată cum să procedez. Adică, să primesc informații preliminare, de bază, din acel domeniu.
12. Ne poți împărtăși un schimb de replici amuzant sau încurajat cu unul din clienții SafeFleet, care ți-a făcut ziua mai frumoasă?
Facturile pe care le emit clienților sunt diverse, unele mai complexe decât altele. Pot spune, de exemplu, la E.ON, m-a impresionat întotdeauna felul în care comunică pe partea de facturare. Iar prin verificări reciproce, de fiecare dată, ajungem la concluzii favorabile de ambele părți și, deci, zile frumoase.
13. Colegii ar fi surprinși să știe despre mine că…
Sunt un admirator al sporturilor, joc tenis și merg la dansuri de societate.
14.Primele 3 cuvinte prin care ai descrie echipa Safefleet sunt… modernă, flexibilă, de viitor.
15. Care este cartea pe care ți-ai dori ca toți colegii să o citească și de ce?
„Călătoria către sine" de Irvin D. Yalom, unde poți vedea parcursul psihoterapeutului, cu încercările, cu nereușitele, iubirile și îndoielile sale, și care, traversează, ca și noi, aceleași distanțe în drumul către sine.
16. Cum îți petreci timpul în afara SafeFleet? Ce pasiuni/hobby-uri ai?
Pe lângă tenis și dans, mă pasionează și vlogurile, live-urile despre călătorii de pe Youtube și dezvoltarea personală.
Aceasta a fost povestea colegului nostru Mario, bogată în ani și experiențe. Stai aproape pentru și mai multe povești SafeFleet!