Cum îmbunătățești satisfacția clienților cu ajutorul unui sistem de rutare

Scris de: Camelia Filip in data de: 21.11.2016 16:03:00

 

header-articol-rutareCare e cea mai mare prioritate a flotei când vine vorba de eficientizarea activității? Să reduci costurile sau să crești satisfacția clienților?

Ambele, vei spune probabil, deși atingerea unuia dintre cele două obiective pare să îl excludă pe celălalt. Din fericire pentru tine, un software de rutare te poate ajuta să bifezi ambele obiective, fără să faci compromisuri.

Află cum te poate ajuta un software de rutare să optimizezi activitatea vehiculelor, astfel încât șoferii să ofere cele mai bune servicii pentru clienți mulțumiți.

Livrări la ore convenabile pentru client

Programul de livrare stabilit poate fi ușor dat peste cap din cauza decalajelor apărute pe parcurs. În plus, orele convenabile pentru client nu sunt întotdeauna cele mai convenabile din punct de vedere al traficului.

Un software de rutare avansat îți va permite să optimizezi rutele pentru fiecare adresă la care trebuie să ajungă șoferii tăi. În acest fel vei scurta timpul petrecut pe teren, asigurându-te în același timp că livrezi în timp eficient, chiar dacă intră în ecuație diverși factori care variază de la o zi la alta.

Ferestre de timp mai restrânse

Clienții tăi vor comunica de obicei intervale de timp restrânse când vine vorba de disponibilitatea lor la adresa de livrare. Cu un software de rutare, planificarea se va face ținând cont de viteza medie de pe traseu, preferințele fiecărui client, timpul de încărcare și orarul șoferilor astfel să poți comunica ferestre de timp mai restrânse, dar și fezabile pentru șoferii tăi.

Termene de livrare ușor de respectat

Clienții tăi își doresc să asiguri termene de livrare clare și pe care să se poată baza. Deci, acuratețea planului tău și termenele de livrare estimate sunt foarte importante. Cu ajutorul rutării și valorilor pentru viteza medie înregistrate de sistemul de monitorizare, poți stabili trasee mai clare și poți comunica termene de livrare precise, pe care să le respecți.

Comunicare activă cu clienții

Aplicația de rutare poate genera email-uri sau SMS-uri automate privind fereastra de timp, iar acea fereastră este un câmp dinamic: în funcție de timpul rămas până la livrare, aplicația îl modifică, asigurând astfel o comunicarea simplă, în timp real. Integrarea unui sistem de monitorizare a vehiculelor cu un soft de rutare îți va permite să faci actualizări live pentru timpul estimat pentru livrare.

Alternative de comunicare cu clienții

Oferă-le clienților posibilitatea de a alege mediul prin care să le trimiți actualizări și informații despre livrare. Ce li se pare mai potrivit ca mod de comunicare? Apelurile telefonice, SMS-urile sau email-urile? Gândește-te care dintre alternative vor îmbunătăți experiența pe care o oferi clienților.

Modalitățile de livrare devin din ce în ce mai mult un diferențiator în alegerile făcute de clienți tăi. E normal ca experiența de livrare oferită clienților să varieze de la o companie la alta, în funcție de domeniul de activitate. Însă ceea ce nu trebuie să varieze e nevoia ta de a livra conform înțelegerilor, cu maximum de eficiență pentru flota ta și cu garanția că vei avea clienți mulțumiți.

New Call-to-action

Topics: Rutare trasee