Succesul oricărui business are la bază calitatea serviciului sau a produsului oferit, cât și modul în care decurge relația cu clienții. Tocmai de aceea, căutăm continuu să înțelegem experiența clienților noștri. Analizăm ce nevoi apar în rândul acestora și acționăm. Recent, parte din focusul nostru s-a îndreptat spre procesul de facturare al clienților.
În mod normal, atunci când clienții noștri au întrebări privind soldul sau facturile, de cele mai multe ori caută răspunsul pe email sau la telefon. Însă, durata primirii unui răspuns din partea noastră variază de la minute, ore și până la zile, în funcție de numărul solicitărilor primite.
Pentru a reduce acest timp de așteptare, ne încurajăm clienții să utilizeze Portalul de facturare, un tool util și gratuit pe care îl punem la dispoziția acestora.
Despre portalul de facturare SafeFleet
Cu o interfață intuitivă, portalul de facturare oferă clienților acces oricând și oriunde la informații de natură financiară. Mai exact, portalul permite:
- vizualizarea soldurilor;
- efectuarea confirmărilor de sold;
- efectuarea plăților online, cu cardul;
- descărcarea facturilor în format pdf sau printarea direct din aplicație;
- descărcarea fișei partener sau printarea direct din aplicație;
- lăsarea unui comentariu la o factură cu o întrebare la care se dorește răspuns de la echipa SafeFleet.
Exemple de solicitări privind facturile SafeFleet
Principalul avantaj al portalului este, fără doar și poate, rapiditatea cu care pot fi accesate informații legate de soldul sau facturile SafeFleet. Portalul oferă răspuns instant la o serie de solicitări, cum ar fi:
- Vă rugăm să ne trimiteți factura din luna x;
- Vă rugăm să ne spuneți cât avem de plată;
- Vă rugăm să ne confirmați soldul la 31 decembrie;
- Vă rugăm să ne retrimiteți facturile x, y și z pentru că ne lipsesc din contabilitate;
- Vă rugăm să ne spuneți ce sumă mai avem plătită în avans;
- Vă rugăm să nu mai trimiteți factura prin poștă, decât prin e-mail;
- Vă rugăm să ne spuneți cum putem plăti factura;
- Vă rugăm să ne spuneți din ce facturi este format soldul restant de x lei.
Conectarea la portalul de facturare
Dacă ești client SafeFleet și dorești să primești acces în portalul de facturare, îți arătăm ce pași trebuie să parcurgi pentru a te conecta la portal.
1. E-mail cu invitația către portalul de facturare
Solicită acces în portal, prin e-mail către vicentiu.demeter@safefleet.eu sau direct la telefon, apelând 0743 193 419. Ulterior, primești un e-mail cu link-ul de conectare la portalul de facturare.
După ce dai click pe “acceptă invitația”, vei fi redirecționat automat către pagina de setare a parolei.
2. Setare parolă pentru cont
Parola trebuie să fie de minim 8 caractere și să conțină atât cifre, cât și litere mari, litere mici și caractere speciale. Pentru că portalul permite plata facturilor cu cardul și procesează, așadar, date de card, este nevoie ca parola contului să fie cât mai puternică.
Ce cuprinde meniul din portalul de facturare?
În partea stângă se regăsește secțiunea cu cele patru "scurtături" utile pentru clienții SafeFleet: facturi proforme (Estimates), facturi fiscale (Invoices), plăți efectuate (Payments Made) și fișe partener (Statements).
- Facturi proforme (Estimates)
În secțiunea Facturi proforme (Estimates), se deschide lista cu proformele emise de-a lungul colaborării cu SafeFleet. Cu un simplu click pe una dintre facturi, aceasta poate fi vizualizată, descărcată și printată.
Atunci când clienții SafeFleet efectuează o comandă nouă pentru produsele SafeFleet, primesc o factură proformă. După achitarea facturii proforme, acesta va fi transformată în factură fiscală.
- Facturi fiscale (Invoices)
În secțiunea Facturi fiscale (Invoices), apare o listă cu toate facturile emise de către noi pentru clienții SafeFleet. Facturile pot fi vizualizate, descărcate și printate. În plus, ele pot fi trimise direct din aplicație, prin butonul Forward, către orice adresă de e-mail.
Pentru a plăti o factură online cu cardul, trebuie să dai click întâi pe ea și apoi, pe butonul Pay Now (Plătește acum). Selectezi Credit Card și introduci datele ca la orice cumpărătură online. După, plata va ajunge instant la noi în contabilitate.
În plus, orice întrebare legată de factură poate fi pusă la secțiunea de comentarii unde, în cel mai scurt timp, colegii de la contabilitate vor reveni cu un răspuns.
- Plăți efectuate (Payments made)
Secțiunea Plăți efectuate (Payments made) arată un istoric al tuturor plăților efectuate de clienții SafeFleet.
Plata se poate descărca și poți verifica, inclusiv, pe ce factură a fost alocată. Dacă întâmpini o plată care nu este alocată unei facturi, înseamnă că este la plăți în avans.
- Fișe partener (Statements)
Cu ajutorul Fișei Partener (Statements) poate fi efectuată o confirmare de sold, descărcată și vizualizată pe orice perioadă.
Portalul de facturare a fost creat ca să faciliteze procesul de plată al clienților noștri. Astfel, în doar câțiva pași, găsești răspunsuri la întrebări frecvente despre facturile SafeFleet.
Ca să afli și mai multe detalii despre portalul de facturare SafeFleet, am realizat un webinar pe care poți să îl urmărești mai jos:
Pentru orice alte întrebări, echipa noastră este aici să-ți răspundă. Contactează-ne la numărul de telefon 0743 193 419 sau scrie-ne la adresa de e-mail vicentiu.demeter@safefleet.eu.