Puteti acum intra in legatura mai usor cu oamenii din SafeFleet prin noua centrala telefonica. Cititi mai jos numerele de telefon utile si cum sa le folositi ca sa castigati timp.
Cum sa folositi noua centrala telefonica?
Diagrama centralei telefonice
Pentru intrebari legate de probleme cu continut tehnic, va rugam sa apelati numarele special dedicate pentru suport tehnic:
Suport tehnic
- 0356 710 185
- 0356 710 186
- 0317 101 382
Toate cele trei numere duc la meniul principal de Suport Tehnic, din care veti avea de ales intre urmatoarele ramuri:
- Suport clienti
- Programari instalari echipamente
- Suport colaboratori service
Pentru alte intrebari legate de produsele si serviciile SafeFleet, contactati numarul nostru general:
Vanzari & financiar
0256 294 608
Acest numar va ghideaza catre ramurile despre:
- Achizitie si utilizare sisteme de monitorizare
- Plata taxei de drum in Ungaria si OBU1
- Facturi de abonamente
- Plata parcarii prin SMS
- Secretariat
Intre ce ore functioneaza centrala telefonica?
Puteti sa ne contactati intre orele de lucru, intre orele 09.00 si 18.00.
In ce limbi e disponibila centrala telefonica?
Acum centrala e disponibila in romana si engleza.
De ce sa folositi noua centrala telefonica?
Pentru ca reduce timpul de a:
- face o achizitie
- obtine informatii despre produsele si serviciile SafeFleet
- discuta despre facturile de abonament
- afla mai multe despre plata taxei de drum in Ungaria
- face o sesizare
- programa dispozitivele GPS la service
- discuta cu departamentul de suport, daca sunteti un service partener
Nu ezitati sa ne contactati pentru oricare din situatiile de mai sus la numerele de telefon din centrala. Echipa SafeFleet este bucuroasa sa va ajute!
SafeFleet: You're on the safe side with us!