Plin de energie și pus pe fapte bune, Vicențiu face parte din #PovesteaSafeFleet încă din anul 2015, iar în prezent ocupă postul de Subscription Management Specialist.
La SafeFleet a învățat că nu poate funcționa de unul singur, ci este nevoie de unirea mai multor minți, idei, mâini. Apreciază foarte mult susținerea colegilor în tot ceea ce face, începând cu activități specifice lucrului, până la proiectele în care este implicat: trupa VAL Band, Asociația Rotaract Timișoara Opera, dar nu uită și de pasiunea pentru tenis și călătorit.
Descoperă #PovesteaSafeFleet a colegului nostru Vicențiu.
1. Cum ai aflat prima dată de SafeFleet?
Prima dată am auzit despre SafeFleet de la colega noastră Iulia, care lucrează aici din 2014, și pe care o cunosc de mulți ani, dinainte de SafeFleet.
2. Ce îți mai aduci aminte din procesul de recrutare?
Înainte de SafeFleet lucram la o firmă de brokeraj care se ocupa de tranzacții cu acțiuni pe piața de capital. Nu era domeniul potrivit pentru mine, așa că m-am hotărât să plec. Iulia mi-a zis despre un post liber la SafeFleet, așa că i-am dat ei CV-ul.
Am venit la interviu în pauza de prânz de la vechiul job, îmbrăcat la cravată (acolo ni se impunea ținuta office - costum cu cravată). M-am întâlnit cu câțiva “viitori colegi” pe hol care s-au uitat la mine mirați, cel puțin așa mi s-a părut mie, din cauză că eram la costum.
Interviul l-am dat cu Claudiu, CEO-ul companiei, care s-a mirat bineînțeles de ținuta mea și a observat imediat la încheietura mâinii, sub mâneca sacoului, un tatuaj, zicându-mi că îi plac oamenii cu tatuaje.
3. Îți mai amintești gândurile/așteptările cu care ai plecat la drum în prima ta zi, ca membru al echipei SafeFleet?
Cred că au fost anumite emoții, ca la fiecare “nou început”, când am venit prima zi la birou. După emoții, a venit curiozitatea pentru ce voi învăța și oamenii pe care îi voi cunoaște. Și bineînțeles, acea “speranță pentru mai bine decât dincolo.”
4. Care sunt principalele tale responsabilități în cadrul departamentului de Vânzări? Ce te atrage cel mai mult la ceea ce faci?
Principala mea responsabilitate implică managementul abonamentelor de servicii SafeFleet, pe care le facturăm lunar sau la alte intervale. Cel mai mult mă atrage munca de birou, interacțiunea cu colegii, provocarea să duc la bun sfârșit listele de “to do.”
5. Cum arată o zi dificilă în postura de Subscription Management Specialist și cum reușești să treci peste cu brio?
Au existat uneori perioade dificile în care am fost supuși unor provocări. Prin perioade dificile mă refer la acele zile în care suntem copleșiți de anumite situații care afectează clienții în mod direct și trebuie să dăm multe telefoane. Am reușit să trecem cu brio, numai cu ajutorul echipei. Munca în echipă este esențială în astfel de situații de “heirup,” cum ne place nouă să le numim.
6. Faci parte din echipa SafeFleet de peste 6 ani de zile. Ce te-a convins să rămâi alături de noi în tot acest timp?
Sunt mai mulți factori care m-au făcut să rămân de-a lungul anilor și o să îi enumăr pe cei mai importanți: echipa este foarte de treabă și mă simt bine integrat în ea, am legat chiar prietenii frumoase. De asemenea, faptul că eu am multe activități extra job, iar colegii și conducerea acceptă acest lucru, chiar mă încurajează și mă susțin.
În plus, am trecut de-a lungul anilor prin anumite etape și proiecte la SafeFleet care m-au făcut să mă atașez și să rămân, sper cât mai mult și de acum încolo. Team building-urile sunt iarăși un factor important, și celelalte beneficii pe care le avem la SafeFleet sunt motivante.
7. Recent, o prietenă a unei cunoștințe personale te-a contactat să te întrebe cum e atmosfera la SafeFleet, după ce a primit o ofertă de angajare de la noi. Îți mai amintești ce i-ai spus?
Da, așa este, cred că te referi la o fostă colegă de facultate, care mi-a pus întrebări despre SafeFleet văzând o postare faină pe Instagramul meu despre team building-urile și experiența la SafeFleet. Ce i-am transmis este că da, chiar am avut parte de team building-urile acelea faine și distractive, echipa chiar este faină și conducerea a gestionat situația pandemică foarte bine, astfel încât să nu fim afectați negativ din punct de vedere financiar.
8. Ce eveniment organizat de companie ți-a plăcut în mod deosebit?
În mod deosebit, mi-a plăcut team building-ul de la Kopaonik cu concursul de ski, dar și experiența “Electric Grill” din vara “pandemică” a lui 2020, unde am ajutat pe partea foto. De asemenea, și experiența la Arsenal Park a fost foarte faină pentru că am avut activități și ne-am distrat copios cu colegii. Forumul clienților a fost iarăși deosebit, atunci am fost cu formația din care fac parte și am cântat două seri la rând.
9. Cu ce coleg/colegă ai face schimb de atribuții pentru o săptămână? De ce?
Grea întrebare. Cred că aș face schimb cu unul dintre colegii de la Vânzări ca să încerc să văd cum este o întâlnire cu un client mare, important, pe teren și să închei “deal-ul,” pentru ca mai apoi să sărbătorim cu toții în echipă.
10. Ai o viață foarte activă în afara job-ului. Povestește-ne puțin despre hobby-urile și pasiunile tale.
Da, așa este, încet-încet anii au trecut și mi-am adăugat în viața de zi cu zi, diverse activități care mă pasionează. Proiectul de suflet este trupa mea, VAL Band, pe care am înființat-o în anul 2015 și cu care ne trăim pasiunea față de muzică. Iar Costi, colegul nostru de la SafeFleet, îmi este coleg și în formație, cântă la clape.
Un alt proiect de suflet este voluntariatul în Asociația Rotaract Timișoara Opera, un ONG prin care eu și echipa mea facem multe proiecte culturale, de caritate, cum ar fi: concerte, spectacole de modă și de teatru caritabile, hiking pe munți cu scopul strângerii de fonduri pentru diverse cauze. De-a lungul anilor am fost secretar, apoi PR, iar acum sunt președintele asociației.
Mă pasionează sportul și stilul de viață sănătos, iar de câțiva ani practic tenisul. Am fost chiar și la câteva competiții de tenis pentru amatori. Nu trece o săptămână fără să merg cel puțin o dată pe teren, de multe ori merg cu Andrei și Tudor, colegii de birou. Pe lângă acestea, cutreier munții României în weekend-uri și călătoresc pe oriunde în lume, în limita posibilităților de timp și financiare.
11. Numește o asociație non-profit a cărei cauză o admiri de la distanță.
Admir mult “Salvați Copiii România” pentru proiectele pe care le fac în țara noastră, mult mai mult decât ce se vede în media.
12. Experiența câștigată în cadrul companiei te-a ajutat să…
M-a ajutat să văd cum e să faci parte cu adevărat dintr-o echipă, cât de important este acest concept și cum nu poate funcționa totul de unul singur, ci este nevoie de unirea mai multor minți, idei, mâini.
13. De câte ori ai vrut să îți dai demisia până acum și te-ai răzgândit?
Sincer, niciodată. Am avut momente de cumpănă despre care știe întreaga echipă, dar niciodată nu am ajuns la stadiul în care să îmi doresc să demisionez.
Acesta a fost interviul colegului nostru Vicențiu, un om implicat și care pune pasiune în tot ceea ce face. Stai aproape pentru și mai multe povești SafeFleet!