Povestea SafeFleet: Cu ce se ocupă un Technical Support Specialist în domeniul IoT?

Scris de: SafeFleet in data de: 12.10.2021 10:53:43

technical support specialist_safefleet

Cu o pasiune pentru gătit și pictat, dar și cu valoroase cunoștințe în domeniul vânzărilor și a suportului tehnic, Andreea ne încântă încă din 2018, atunci când a pășit pentru prima dată în echipa SafeFleet. În prezent ocupă postul de Technical Support Specialist, iar stabilitatea locului de muncă, recunoașterea performanțelor, atmosfera plăcută și colegii îi mențin motivația la cote înalte.


Descoperă #PovesteaSafeFleet a colegei noastre Andreea.

1. Cum ai aflat prima dată de SafeFleet?

Am văzut banner-ul din piața HUB700 de foarte multe ori, atunci când eram în trafic. Din curiozitate, am căutat pe Google să văd despre ce firmă este vorba și cu ce se ocupă.

 

2. Ce îți mai aduci aminte din procesul de recrutare?

Am avut trei interviuri: primul a fost cu Andrei M. (Manager Departament Support) și Andrei C. (Coordonator Resurse Umane). Al doilea a fost cu Delia C. (Director Vânzări), iar al treilea interviu a fost cu Claudiu S. (CEO SafeFleet). Întâmplarea de aici a fost că, din discuțiile cu Claudiu, am aflat că se cunoștea bine cu fostul meu șef. Din experiența mea de 14 ani pe vânzări, de la fostul și singurul loc de muncă, m-a rugat să îi recomand o chiuvetă, motivând că are nevoie pentru acasă, și ținând în mână un catalog de la fostul meu angajator. Dacă a fost întâmplător sau nu, recunosc că nu am aflat nici până în ziua de azi. :)

 

3. Cu ce așteptări ai plecat la drum alături de SafeFleet, comparativ cu locul anterior de muncă?

Așteptările mele au fost și sunt: oportunitatea de dezvoltare și promovare; recunoașterea performanțelor; stabilitatea locului de muncă și atmosfera plăcută. Au fost îndeplinite într-o anumită măsură, dar nu 100% încă.

 

4. Descrie-ne puțin activitatea pe care o desfășori în prezent. Care consideri că sunt cele mai mari provocări? Dar satisfacții?

Mă ocup de sesizările venite de la clienții noștri (pe email, la telefon, în portal). Resetez dispozitive GPS, efectuez teste și asignez dispozitive de la distanță. Emit diferite rapoarte și întocmesc analize, în funcție de cerințele clienților. Creez comenzi pentru dispozitivele GPS care se înlocuiesc în perioada de garanție. Ofer suport tehnic cu privire la portalul nostru.

Cea mai mare provocare este să reușesc de la distanță să readuc online dispozitivele și să rezolv problema clientului, fără a fi nevoie de o intervenție fizică a service-urilor cu care colaborăm. Lucrul acesta îmi aduce o mare satisfacție - să văd un client mulțumit.

 

5. Cum arată o zi dificilă în departamentul de Support?

O zi dificilă este atunci când pică un operator de telefonie mobilă și se înroșesc telefoanele de la câți oameni sună. Email-urile și tichetele nu mai contenesc să se oprească, iar noi în afară de a le explica clienților situația, suntem limitați în rezolvarea problemelor, pentru că din păcate nu este la noi soluția. Din fericire, sunt rare astfel de zile. Restul sunt situații pe care le putem gestiona, controla și rezolva.

 

6. Primele impresii legate de colegii din departament. Cum au rezistat sau s-au schimbat în timp?

Primele impresii, cât și cele de acum sunt “Wowwww” - niște oameni foarte faini, deschiși, prietenoși, amuzanți și diferiți unul de altul. :) Îmi lipsesc acum în munca de acasă…

 

7. Ne poți împărtăși un schimb de replici încurajator cu unul din clienții SafeFleet?

Primul exemplu care îmi vine în minte este de la un client care mi-a mărturisit că a ales să reînnoiască contractul cu compania noastră datorită mie. Pentru că îl ajut de fiecare dată și îi găsesc soluții, pentru că îi răspund la telefon și mă implic. Mi-a făcut ziua mai frumoasă. :)

 

8. Ce sfat ai oferi unei persoane la început de drum în departamentul de Suport?

Să nu ia nimic personal. E greu să lucrezi cu oamenii în general, cu atât mai mult în momente de nedumerire, frustrare, nervozitate, adică atunci când ajung la noi la Support. Eu încerc întotdeauna să mențin focusul discuției pe motivul din spatele apelului, și nu reacția de moment a persoanei respective.

 

9. Dintre toți clienții SafeFleet cu care discut, recunosc că am o slăbiciune pentru... International Lazar Company. 

 

10. Ce eveniment organizat de companie ți-a plăcut în mod deosebit?

Team building-ul de la Bratislava din 2019, pentru că am avut mult timp de socializare cu colegii.

 

11. Cum îți petreci timpul în afara SafeFleet? Ce pasiuni/hobby-uri ai?

Ador să gătesc și să pictez, iar în weekend-uri citesc și merg în drumeții.

 

12. Pentru mine, SafeFleet înseamnă... siguranță, încredere, stabilitate.


Acesta a fost interviul colegei noastre Andreea, care ne încântă cu buna ei dispoziție și implicare de fiecare dată. Stai aproape pentru și mai multe povești SafeFleet!

posturi disponibile_safefleet

Topics: Povestea SafeFleet