Echipa SafeFleet aduce o noua interfata prin care fiecare client se poate loga pentru a-si vedea facturile, platile si fisa partener. SafeFleet Client Portal, noul portal pentru clienti, permite adaugarea de comentarii la facturi, descarcarea facturilor, schimbarea adresei de corespondenta si alte functionalitati interesante.
SafeFleet Client Portal a fost conceput pentru clientii care doresc acces online oricand la situatia lor financiara. Portalul permite, pe baza de user si parola, sa va vedeti in orice moment facturile emise, platile si soldul dvs.
1. Acceptati invitatia la SafeFleet Client Portal
Veti primi un email de invitatie la aplicatie, de unde puteti sa o accesati. Dupa setarea contului dvs., veti fi redirectionat catre o fereastra in care vi se explica ce puteti face in contul dvs.
2. Aveti acces la toate tranzactiile
Odata ce ati intrat in aplicatie, accesati meniul din stanga.
Home este panoul de bord. Va puteti vedea soldul, ultima plata facuta, ne puteti contacta sau va puteti schimba datele de contact.
Estimates este meniul de proforme. Aici va puteti vedea facturile proforme.
Invoices e meniul de facturi. In lista de facturi aparuta, puteti da click pe una dintre ele pentru a o vizualiza, descarca sau trimite pe email. Puteti plati factura si puteti face comentarii in partea de jos a ei.
Payments Made include platile efectuate cu toate datele aferente.
Statements este meniul de fisa partener, de unde va puteti rula fisa pe orice perioada de timp.
Change Password (schimbare parola) si Logout (delogare) sunt in partea de stanga jos a ecranului.
3. Interactionati cu aplicatia
- descarcati PDF, forwardati sau printati facturile
- efectuati plati direct din aplicatie pentru facturile dvs.
- adaugati comentarii la facturile emise
- descarcati PDF sau printati fisa partener
- modificati detaliile de contact ale dvs. sau ale companiei
De ce sa folosesc SafeFleet Client Portal?
- facturile sunt la indemana oricand, daca aveti acces la internet
- plata cu cardul este posibila si nu se comisioneaza, ca in cazul unui ordin de plata
- alti colaboratori din firma pot fi invitati in aplicatie
- modificarea adresei de corespondenta se poate face direct din aplicatie
- toate documentele pot fi descarcate din aplicatie
- puteti adauga comentarii la factura
Pentru a utiliza usor aplicatia, vizionati un scurt tutorial despre cum sa utilizati aplicatia SafeFleet Client Portal: