Va invitam la portalul de facturare SafeFleet Client Portal!

Scris de: Camelia Filip in data de: 28.09.2015 14:00:51


Echipa SafeFleet aduce o noua interfata prin care fiecare client se poate loga pentru a-si vedea facturile, platile si fisa partener. SafeFleet Client Portal, noul portal pentru clienti, permite adaugarea de comentarii la facturi, descarcarea facturilor, schimbarea adresei de corespondenta si alte functionalitati interesante.


SafeFleet Client Portal a fost conceput pentru clientii care doresc acces online oricand la situatia lor financiara. Portalul permite, pe baza de user si parola, sa va vedeti in orice moment facturile emise, platile si soldul dvs.

1. Acceptati invitatia la SafeFleet Client Portal

Veti primi un email de invitatie la aplicatie, de unde puteti sa o accesati. Dupa setarea contului dvs., veti fi redirectionat catre o fereastra in care vi se explica ce puteti face in contul dvs.

email-invitatie

2. Aveti acces la toate tranzactiile

Odata ce ati intrat in aplicatie, accesati meniul din stanga.

Home este panoul de bord. Va puteti vedea soldul, ultima plata facuta, ne puteti contacta sau va puteti schimba datele de contact.

dashboard-zoho-client

Estimates este meniul de proforme. Aici va puteti vedea facturile proforme.

proforme

Invoices e meniul de facturi. In lista de facturi aparuta, puteti da click pe una dintre ele pentru a o vizualiza, descarca sau trimite pe email. Puteti plati factura si puteti face comentarii in partea de jos a ei.

optiuni-factura

Payments Made include platile efectuate cu toate datele aferente.

plati

Statements este meniul de fisa partener, de unde va puteti rula fisa pe orice perioada de timp.

fisa-partener

Change Password (schimbare parola) si Logout (delogare) sunt in partea de stanga jos a ecranului.

delogare

3. Interactionati cu aplicatia
  • descarcati PDF, forwardati sau printati facturile
  • efectuati plati direct din aplicatie pentru facturile dvs.
  • adaugati comentarii la facturile emise
  • descarcati PDF sau printati fisa partener
  • modificati detaliile de contact ale dvs. sau ale companiei
De ce sa folosesc SafeFleet Client Portal?
  • facturile sunt la indemana oricand, daca aveti acces la internet
  • plata cu cardul este posibila si nu se comisioneaza, ca in cazul unui ordin de plata
  • alti colaboratori din firma pot fi invitati in aplicatie
  • modificarea adresei de corespondenta se poate face direct din aplicatie
  • toate documentele pot fi descarcate din aplicatie
  • puteti adauga comentarii la factura

Pentru a utiliza usor aplicatia, vizionati un scurt tutorial despre cum sa utilizati aplicatia SafeFleet Client Portal:

Sau descarcati ghidul in format PDF de aici:

New Call-to-action  


Acceptati invitatia la portalul de facturare si puteti avea acces la toate facturile dvs.! Pentru intrebari sau nelamuriri, trimiteti-ne un email la camelia@safefleet.eu.

Topics: atribute SafeFleet Portal