Usurati munca departamentului financiar si scapati de comisioanele bancare la plata prin OP folosind aceasta aplicatia rapid si facil!
Pentru departamentul financiar al unei companii, cele mai dese interactiuni cu furnizorul sunt pentru a:
- cere anumite facturi fiscale
- a confirma soldul la o anumita data
- a confirma plati
- a face niste observatii legate de factura
Toate aceste operatiuni sunt rezolvate prin aplicatia SafeFleet Client Portal!
Cum ajuta SafeFleet Client Portal departamentul financiar?
- toate facturile pot fi vizualizate, descarcate PDF, printate si trimise mai departe catre o alta persoana
- soldul poate fi consultat pe pagina principala
- componenta soldului poate fi vazuta in fisa partener
- se pot face plati securizate, rapid si facil pentru una sau mai multe facturi
- plata prin SafeFleet Client Portal nu presupune comisioane bancare precum cea prin ordin de plata
- pot fi invitate si alte persoane la contul SafeFleet Client Portal
- modificarea adresei de corespondenta poate fi modificata direct in aplicatie
- pot fi adaugate comentarii la facturi
In plus, folosirea aplicatiei ajuta prin faptul ca nu mai trebuie trimise dovezile de plata la departamentul financiar, ele actualizandu-se automat si in baza de date SafeFleet.
Pentru mai multe informatii despre cum se foloseste aplicatia, descarcati ghidul complet de folosire aici:
Vezi si alte articole asemanatoare:
Va invitam la portalul de facturare SafeFleet Client Portal!